Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

SAS Institute v partnerství s Intrinsic pro CRM

SAS Institute, přední světový dodavatel na trhu analytických řešení CRM (Customer Relationship Management - řízení vztahů se zákazníky), a Intrinsic, přední společnost na trhu řešení podnikové marketingové automatizace, dnes oznámily globální dohodu. Podle této smlouvy převezme SAS ve firmě Intrinsic podíl v hodnotě 4 milionů liber a bude celosvětově prodávat produkty společnosti Intrinsic.

Dohoda integruje analytická řešení CRM společnosti SAS (jež pomáhají identifikovat zákazníky, na něž je třeba se v marketingové kampani zaměřit formou tradičních i nových on-line kanálů) s řešeními marketingové automatizace firmy Intrinsic (která pomáhají tyto kampaně vést a řídit). Společná řešení tedy umožní organizacím efektivněji řídit marketingové kampaně.

Vývojové týmy obou společností již pracují společně, aby připravily řešení jednotné zákaznické databáze pro řízení marketingových kampaní. Většina podniků si stále ještě vytváří a udržuje samostatné zákaznické databáze pro analýzu a realizaci kampaní a toto integrované řešení jim nabídne možnost podstatného snížení zdrojů potřebných na založení a údržbu databází.

Podle Adriana Reynoldse, ředitele CRM programu společnosti SAS Institute pro EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika) , "je to jediné řešení, které umožní podnikům umístit zákazníka do středu celého cyklu kampaně od jejího plánování, přes cílení a realizaci až po analýzu návratnosti investic (ROI). Soustředění těchto činností kolem jedné konzistentní zákaznické databáze umožňuje podnikům integrovat práci marketingového oddělení s ostatními činnostmi v oblasti řízení vztahů se zákazníky."

Komentáře třetích stran k dohodě

Gareth Herschel, přední analytik databázového marketingu u firmy Gartner, poznamenal: "Zákaznická analýza umožní zlepšování efektivity vztahů tím, že pochopíme chování a hierarchii hodnot zákazníků. Řízení kampaní souvisí stále více s převodem obchodních strategií pro řízení vztahů se zákazníky na vztahová pravidla, tak aby byl kontakt se zákazníky při každé interakci optimalizován. Takovéto partnerství mezi předními dodavateli produktů zákaznické analýzy a produktů optimalizace vztahů nabízí zákazníkům snadnější implementaci závažných obchodních strategií, neboť usnadňuje podnikům, které realizují strategie CRM, poznání svých zákazníků a možnost podle těchto znalostí jednat dříve, než zastarají."

John O'Donnel, ředitel divize databází u firmy Xelector, prvního celoevropského on-line dodavatele značkových finančních služeb, k dohodě řekl: "Výborně! Fantastická zpráva o skvělé kombinaci. Jako zákazník společnosti SAS i společnosti Intrinsic věříme, že tato dohoda mezi dvěma předními firmami v daném oboru, tedy v oboru analytických řešení CRM a marketingové automatizace, bude velmi přínosná pro podniky, které hledají jednotné a komplexní řešení na řízení marketingových kampaní."

Intrinsic

Společnost Intrinsic se specializuje na podnikovou marketingovou automatizaci. Pomáhá firmám zlepšovat jejich vztahy se zákazníky pomocí lepší koordinace a cílení vnitřní i vnější marketingové komunikace přes vícečetné kanály, jako jsou například telefonická centra, e-mail a direct mail. Společnost byla založena v roce 1993 a od té doby rychle rostla. Nyní je přední firmou zabývající se vícekanálovou podnikovou marketingovou automatizací. Její růst byl podpořen investicí ve výši 4 milionů liber, kterou do firmy vložila v březnu 1999 společnost GE Capital, a dlouhodobými vztahy s významnými firmami v celé Velké Británii i kontinentální Evropě.

SAS Institute

SAS Institute je jedním z 10 největších nezávislých dodavatelů softwaru na světě. Je vedoucí firmou v oblasti softwaru pro podporu rozhodování, datových skladů (data warehouse - technologií pro ukládání a využívání velkých objemů dat), dolování dat (data mining) a poskytuje integrovaná celopodniková řešení tzv. Information Delivery. Tato řešení znamenají cestu "od dat k informacím", tj. umožňují převést objemy dat, které firmy mají k dispozici, do podoby informací připravených pro rozhodování. Software a služby SAS využívá přes 33 tisíc organizací ve více než 115 zemích celého světa. Společnost SAS byla založena v roce 1976 a je největší soukromě vlastněnou softwarovou firmou na světě. Roční obrat firmy v roce 1999 činil více než 1 miliardu dolarů.

Ke klientům SAS v České republice patří například IPB, Česká pojišťovna, Pražské pivovary, ŠkoFIN, KB, Multiservis, Ministerstvo práce a sociálních věcí a Český statistický úřad.
Autor: Tisková zpráva
Datum: 26. července 2000





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz