Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Chystá se první streamující kapmaň v pop-up oknech

V rámci reklamní sítě adMaster network zastupované společností ARBOmedia se na českém internetu objeví historicky první kampaň zpracovaná na bázi streamingu reklamního spotu.

Značka Ford se stane prvním inzerentem na českém internetu, který pro svou kampaň využije formu streamingu reklamního spotu. Kampaň, která v síti adMaster network měla začít 17.9.2001, bude navíc administrována v rámci jediné jednotné sítě Pop-up reklamy v Čechách.

(Vzhledem k aktuálním událostem v USA, posunula společnost Ford začátek své reklamní kampaně. Nový termín začátku kampaně bude stanoven vzhledem k vývoji události.)

Cílem celé kampaně je upoutat návštěvníky internetu pomocí nového a atraktivního řešení s využitím technologických možností, které internetová technologie sítě adMaster network nabízí. Návštěvníkům serverů České noviny, Press, Speed se při načítání hlavní stránky automaticky otevře pop-up okno, ve kterém se přehraje 30ti vteřinový reklamní spot Ford Mondeo (rozměr videa je 240x180).

Reklama ve formě streamovaného videa využívá multimediální směřování internetu. Návštěvníkovi je přehrán standardní TV spot (obraz i zvuk) a v pop-up okně se současně objeví i proklik na stránky zadavatele a tlačítko na opětovné přehrání spotu.

Předpokladem pro úspěch celé operace je vysoká technologická úroveň sítě zajišťující realizaci celé kampaně. V prvé řadě nesmí uživatel "znechutit" obtěžující nahrávání spotu. V systému BBmedia, zajišťujícím administraci v rámci sítě adMaster network, byl proto vyvinut speciální modul detekující rychlost připojení a kvalitu softwarového vybavení počítače, ze kterého je na stránku přistupováno. Z několika připravených verzí streamingu je pak ke konkrétnímu uživateli odeslána ta s nejlépe vyhovující datovou náročností. Výhodou je i skutečnost, že "natahování" probíhá na pozadí otevřeného okna prohlížeče a uživateli se pop-up okno zobrazí až ve chvíli, kdy je celý spot již natažen v počítači. Systém je optimalizován pro prohlížeč Internet Explorer, který je v rámci sítě adMaster network zastoupen u 94 % uživatelů. V rámci celé kampaně je navíc užito omezení frekvence zásahu na maximálně 2x v průběhu kampaně, aby uživatele neobtěžovalo příliš často se objevující pop-up okno.

Partnerem při přípravě stremingové kampaně Ford byla ARBOmedia mediální agentura Mindshare, které nový formát umožnil nabídnout svému klientovi zvýšení účinku jeho kampaně při využití stávajícího řešení televizního spotu. "V případě, že náš klient má k dispozici již natočný televizní spot a plánuje realizaci internetové reklamní kampaně, nabídneme mu jako jedno z řešení využití tohoto spotu na webu. Ten může být po digitalizaci umístěn do pop-up okna či videobanneru. Uživatelé tak snadno identifikuji televizní a internetovou kampaň a celkový efekt z kampaní se ještě umocní. Navíc zvýšíme využitelnost TV spotu, který je často pořizován za nemalé částky.", shrnuje Martin Klofanda, Digital Media Planner agentury Mindshare.
Autor: Redakce
Datum: 13. září 2001





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz  
 Seznam komentářů  
Vypsat
Od
Téma
Datum

Tom Doktor
to snad ne
16.09.2001 11:06