Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Dobrý Web spustil Position tracker

Konzultační centrum Dobrý Web začalo nabízet nástroj, který umí sledovat průběžné umístění webových stránek v českých a světových vyhledávačích.

Nový unikátní nástroj dostal název Position tracker. Díky svým službám nabízí zpětnou vazbu tvůrcům a majitelům webů, kteří dbají na kvalitu internetového marketingu. Uživatelům totiž umožňuje sledovat úspěšnost jejich projektů ve vyhledávačích, které jsou stále významnějším "zdrojem" nových návštěvníků.

Každý uživatel si v systému nastaví webové stránky a klíčová slova, která chce sledovat a také periodicitu monitoringu (denně, jednou za tři dny, týdně). Position tracker pak klíčová slova vyhledá ve vyhledávačích a uživateli zobrazí pozici jeho webů ve výsledcích a také umístění konkurenčních projektů.

Monitoring zahrnuje většinu nejvýznamnějších vyhledávačů, které jsou pro tuzemské weby důležitým zdrojem návštěvnosti. Z českých jsou to portály Seznam, Centrum (vyhledávač Morfeo), Atlas a vyhledávač Jyxo. Ze zahraničních pak Google, MSN, Yahoo!, AOL a AllTheWeb.

"Samozřejmě si uvědomujeme, že podobných nástrojů je na Internetu mnoho, přesto je však náš Position tracker v řadě věcí jedinečný," tvrdí vedoucí Dobrého webu David Špinar."Je to především zaměření na naši republiku a jazyk, což mnoha konkurenčním projektům chybí. Proto monitorujeme i největší české vyhledávače a také Google rozlišujeme do třech verzí - vedle standardního sledujeme i české rozhraní a vyhledávání pouze v češtině. Každá tato verze totiž dává jiné výsledky," popsal dále charakteristiky nástroje.

Position tracker nabízí uživatelům kromě aktuálních informací také historická data, takže si uživatelé mohou průběžně kontrolovat, jak ve výsledcích vyhledávání jejich weby postupují směrem k lepším pozicím, nebo naopak klesají dolů. Získávají tak neocenitelnou zpětnou vazbu o tom, jak kvalitní je jejich internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače.
Autor: David Kozák
Datum: 4. listopadu 2004



 Profil autora  

David Kozák

Redaktor serveru e-komerce.cz
Novinář a publicista.


 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz