Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

SHOP.CZ opět jako první

Jako první z českých internetových obchodů spustil SHOP.CZ (www.shop.cz) systém bodů pro své zákazníky. Od 16. 11. 1999 dostane každý zákazník za svůj nákup určitý počet bodů, které se kumulují na jeho zákaznickém účtu. Od ledna 2000 je pak může využít při dalších nákupech na SHOP.CZ stejným způsobem, jakým je zvyklý používat body od jiných subjektů v klasickém obchodním světě. Další novinkou v paletě služeb SHOP.CZ je zavedení možnosti doručení zboží přepravní firmou EDIS. Za minimální příplatek 35 Kč dostane zákazník svou objednávku do 24 hodin až do domu.

Historicky první a díky svým kvalitám stále oblíbený elektronický obchod SHOP.CZ učinil další krok ke zlepšení služeb zákazníkům. V ČR vzrůstá obliba bodových systémů, kdy zákazník dostane ke kvalitnímu zboží (službě) ještě něco navíc. Dostane body, které může proměnit za konkrétní hodnoty ve svých nákupech. Internetové obchody tuto formu zákaznické podpory opomíjely. Donedávna. 16. 11. 1999 on-line obchod SHOP.CZ opět potvrdil roli inovátora a průkopníka na českém trhu a zavedl tuto formu zákaznické podpory i na Internetu. Systém bodů SHOP.CZ přináší zákazníkům stejné výhody, které naleznou v klasickém “kamenném” světě. Navíc využívá možností sítě Internet v její rychlosti, uživatelské přívětivosti a přístupnosti odkudkoliv ze světa.

Základní ideou projektu je dát zákazníkovi přidanou hodnotu vyjádřenou a přesně specifikovanou počtem bodů za hodnotu nakoupeného zboží. Už při prvním nákupu na SHOP.CZ je zákazníkovi vytvořen speciální účet, na kterém se body kumulují. Vše se děje elektronickou cestou. Údaje potřebné ke zřízení účtu se automaticky přebírají ze zadaných dat potřebných ke správnému vyřízení objednávky. Samozřejmostí je zachování možnosti editace a vysoké míry bezpečnosti osobních údajů.

Každé položce zboží v širokém sortimentu SHOP.CZ je přidělen konkrétní počet bodů podle jednoduchého klíče – každých celých 20 Kč z ceny položky představuje 1 bod. Nad rámec této základní kalkulace jsou již dnes připraveny speciální akce, v rámci kterých může zákazník získat další body jako bonus. Výsledný počet získaných bodů za konkrétní nákup je pak dán součtem bodů za jednotlivé položky nákupu. Informace o počtu bodů je samozřejmě součástí informace o každé položce sortimentu. Počet bodů za nákup si zákazník může překontrolovat při finalizaci objednávky. Body za své jednotlivé nákupy a celkový stav na účtu lze jednoduše zjistit po zadání přihlašovacího jména a hesla. Další informace o systému lze získat na www.shop.cz.

Bodové systémy dnes již neodmyslitelně patří k realitě všedního dne. SHOP.CZ tedy nezavádí úplně nový systém. Pouze ho inovuje a zpřístupňuje i lidem, kteří využívají výhod elektronického nakupování.

Bodový systém není jedinou novinkou SHOP.CZ ve vztahu k zákazníkům. Na základě požadavků z jejich strany byla do možností dopravy zahrnuta přepravní služba. Každý, kdo nakupuje na SHOP.CZ, si tedy může podle svého uvážení zvolit, jestli k dopravě zboží použije poštu nebo si připlatí minimální částku 35 Kč a nechá si zboží doručit firmou EDIS. Výhody jsou nesporné – své zboží dostane do 24 hodin na území celé ČR a až do domu. Pokud náhodou (zboží je doručováno v odpoledních hodinách) není doma, najde po svém návratu informační lístek a může si telefonicky sjednat jinou dobu dodání bez dalších nákladů z jeho strany.

Období vánočních nákupů je obecně plné chvatu a leckdy i nervozity z přeplněných obchodů. Toto platí jak pro zákazníky, tak pro samotné obchodní domy. Na Internetu je situace trochu jiná. Zvýšené množství nákupů se dotýká pouze zaměstnanců elektronických obchodních domů, ne však jejich zákazníků. Ti si stejně jako jindy nakupují v klidu a pohodlí své židle u počítače. Právě pro rozšíření známých výhod on-line nakupování a pro ještě větší spokojenost svých zákazníků připravuje SHOP.CZ projekty jako bodový systém a služby v oblasti dodávky nakoupeného zboží.
Autor: Tisková zpráva
Datum: 23. listopadu 1999





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz