Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

CPress jde do Fazolí

Projekt serveru Fazole zaznamenal v uplynulých dnech další úspěch, když jeho povozovatel získal od nakladatelství Computer Press zakázku spočívající v zakoupení 1 milionu fazolí pro marketingové účely chystané tímto nakladatelstvím.

Server Fazole byl spuštěn letos v červnu a od samého počátku funguje, po vzoru serverů jako jsou Beenz.com nebo MyPoints, jako otevřený věrnostní systém, do kterého je v současné době zapojeno na 12 tisíc aktivních uživatelů. Úspěch projektu spočívá v získávání virtuálních fazolí jako bonusu za aktivitu uživatelů internetu. Návštěvníci webové sítě jsou tak motivováni k přístupům na servery, registracím v diskusních fórech a k účasti v průzkumech, prováděných reklamními a marketingovými agenturami, působícími na české internetové síti.

Způsob zisku fazolí je dán podmínkami marketingové akce, kterou si zadavatelé těchto kampaní u provozovatele serveru Fazole objednají. Takto vynaložené náklady se firmám vrací především v zisku nových zákazníků a v mnoha případech i cenných zpětných vazbách obdržených od účastníků propagovaných online akcí. Nezanedbatelným efektem zadání reklamní kampaně prostřednictvím projektu Fazole bývá i nárůst návštěvnosti webových stránek, které se tak dostávají na čelní příčky žebříčků, sledující návštěvnost serverů na českém internetu.

Pro uživatele webové sítě je účast na sběru fazolí atraktivní především v možnosti jejich směny za skutečné zboží a využití v systémech tzv. mikroplateb, kdy plní skutečnou funkci platidla.

Popularita věrnostního systému Fazole tak podle některých odborníků, specializující se na problematiku českého internetu, postupně přerostla v součást životního stylu části internetové generace.

Autorem projektu je Jan Vaňhara z firmy EastBiz, vývoj má na starosti Fabrica.cz.
Autor: Redakce
Datum: 20. října 2000





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz