Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Český direkt – vyhlášeny výsledky o nejlepší directmarketingovou kampaň za rok 2003 v oblasti B2B, B2C a mobilního marketingu

Druhý ročník soutěže o nejlepší directmarketingovou kampaň uplynulého roku – Český direkt – vyvrcholil na veletrhu Reklama slavnostním vyhlášením výsledků. V porovnání s loňským ročníkem soutěžilo celkově rekordních 41 kampaní ve třech kategoriích: B2B, B2C a nově také Mobilní marketing.

Tento počet je výsledkem nejen rostoucího zájmu o directmarketing a jeho nové formy, ale také účinnou podporou a aktivní spoluprací mezi pořadateli, Asociací directmarketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) a Asociací mobilního marketingu (AMM), partnery Česká pošta, Mediaservis, NetKit, Lion Teleservices CZ, M.I.P. Group a mediálními partnery Strategie a InStore Marketing.

Nejpilnějšími účastníky tohoto ročníku se staly společnosti DIMAR s devíti, OgilvyOne se šesti a Wunderman se čtyřmi soutěžními kampaněmi. Odborná porota po náročném hodnocení rozhodla o vítězích v jednotlivých kategoriích:


KategoriePořadíFirmaZa soutěžní kampaň
B2B1.OgilvyOneBonsaj
2.OgilvyOneParalen na cestách
3.CortexShell Diesel Extra
B2C1.DIMARReklamní akce v porodnicích
2.5P AgencyKredit + MasterCard Partner
3.DIMARHypoteční úvěry
Mobilní marketing1.B3netPřijď s logem Kenvelo na mobilu a máš slevu
2.B3netSMS připomínka na antikoncepci
3.OgilvyOneSMS soutěž "Více ze hry"

Zvláštní ceny v soutěži Český direkt získaly firmy:

  • Cena České pošty: Quelle
  • Cena Mediaservisu: 5P Agency
  • Cena návštěvníků veletrhu (udělil pořadatel M.I.P. Group): Dimar za „Perfekt konto“

Jak naší redakci sdělil výkonný ředitel ADMAZ Tomáš Hájek, „nebude dlouho trvat a zahájíme přípravy dalšího, v pořadí již třetího ročníku soutěže. Chceme, aby se soutěž Český direkt stala součástí života firem a lidí v přímém marketingu a aby přispěla k propagaci oboru na trhu.“ „Možnost vzájemně porovnávat nejlepší kampaně mobilního marketingu je pro rozvoj tohoto nového média velice důležité, a proto věříme i v úspěch a další růst pro příští ročník soutěže“, dodává Michal Zálešák, předseda AMM.

Autor: Redakce
Datum: 5. března 2004





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz  
 Seznam komentářů  
Vypsat
Od
Téma
Datum

Jiri Rydl
Studie
10.03.2004 12:58
Emil Čelustka
RE: Studie
10.03.2004 16:46
 Související články  
30.09.2004