Český direkt – vyhlášeny výsledky o nejlepší directmarketingovou kampaň za rok 2003 v oblasti B2B, B2C a mobilního marketingu
Druhý ročník soutěže o nejlepší directmarketingovou kampaň uplynulého roku – Český direkt – vyvrcholil na veletrhu Reklama slavnostním vyhlášením výsledků. V porovnání s loňským ročníkem soutěžilo celkově rekordních 41 kampaní ve třech kategoriích: B2B, B2C a nově také Mobilní marketing.
Tento počet je výsledkem nejen rostoucího zájmu o directmarketing a jeho nové formy, ale také účinnou podporou a aktivní spoluprací mezi pořadateli, Asociací directmarketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) a Asociací mobilního marketingu (AMM), partnery Česká pošta, Mediaservis, NetKit, Lion Teleservices CZ, M.I.P. Group a mediálními partnery Strategie a InStore Marketing.
Nejpilnějšími účastníky tohoto ročníku se staly společnosti DIMAR s devíti, OgilvyOne se šesti a Wunderman se čtyřmi soutěžními kampaněmi. Odborná porota po náročném hodnocení rozhodla o vítězích v jednotlivých kategoriích:
|
Zvláštní ceny v soutěži Český direkt získaly firmy:
- Cena České pošty: Quelle
- Cena Mediaservisu: 5P Agency
- Cena návštěvníků veletrhu (udělil pořadatel M.I.P. Group): Dimar za „Perfekt konto“
Jak naší redakci sdělil výkonný ředitel ADMAZ Tomáš Hájek, „nebude dlouho trvat a zahájíme přípravy dalšího, v pořadí již třetího ročníku soutěže. Chceme, aby se soutěž Český direkt stala součástí života firem a lidí v přímém marketingu a aby přispěla k propagaci oboru na trhu.“ „Možnost vzájemně porovnávat nejlepší kampaně mobilního marketingu je pro rozvoj tohoto nového média velice důležité, a proto věříme i v úspěch a další růst pro příští ročník soutěže“, dodává Michal Zálešák, předseda AMM.
Autor: Redakce
Datum: 5. března 2004
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006