Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

B2B tržiště Intelligo v novém kabátě

Společnost B2B Centrum včera představila novinky na elektronickém tržišti Intelligo.cz, které bylo uvedeno do provozu v říjnu loňského roku. Intelligo je první elektronické tržiště pro business to business obchodování s nepřímým materiálem.

Jeho sortiment tvoří nevýrobní zdroje, které firmy nezbytně potřebují ke své činnosti, jako jsou kancelářská technika, kancelářské potřeby, papírenské zboží, nábytek, výpočetní technika, čistící prostředky, občerstvení apod.

Stávající verze elektronického tržiště byla upravena a rozšířena o řadu dalších služeb a upravena pro libovolný sortiment. Odběratel nyní může zadat svou poptávku jednoduchým výběrem zboží ze strukturovaného katalogu, v případě poptávek vyšších objemů se mu nabízí možnost vypsat výběrové řízení a pro dosažení nejnižší možné ceny poptávaných výrobků slouží aukce. Dodavatel má možnost reagovat na jednotlivé vypsané poptávky, výběrová řízení či aukce individuálně, rozhodnout se, zda je pro něj poptávka zajímavá a jaké konkrétní podmínky je schopen v daném případě nabídnout. Podstatnou novinkou je skutečnost, že výběrové řízení či aukce nyní mohou být vypsány na libovolné zboží, nemusí se tedy jednat pouze o nepřímý materiál.

Výkonný ředitel B2B Centra Dalibor Wijas objasňuje provedené změny: “Reakce ze strany zákazníků během prvních dvou měsíců provozu elektronického tržiště Intelligo nás přesvědčily o tom, že bude nutné pro uspokojení všech potřeb, které obě strany mají při nákupu a prodeji nepřímého materiálu, rozšířit námi nabízené služby. Proto má nyní odběratel možnost vyhlásit výběrové řízení či aukci, při kterých poskytuje B2B Centrum svou asistenci. Zákazníkům nově nabízíme také provoz privátního elektronického tržiště.”

Pro provoz B2B tržišť vyvinula společnost B2B Centrum vlastní softwarovou platformu – B2B Systém. Tento software je nabízen v podobě privátního tržiště zákazníkům, kteří chtějí provozovat vlastní nákupní (e-procurement) nebo prodejní (e-sales) B2B tržiště. Konkrétní privátní tržiště je implementováno na základě potřeb a požadavků zákazníka. Další zajímavou variantou je možnost provozu privátního tržiště v podobě ASP modelu.

“Zjednodušeně se dá říci, že úkolem elektronického tržiště Intelligo je zvýšení efektivity při nákupu a prodeji zboží, v daném případě nepřímého materiálu. Díky Intelligu lze dlouhodobě dosáhnout až 30% úspory provozních nákladů,” říká Martin Binder, obchodní ředitel B2B Centra.
Autor: Redakce
Datum: 6. dubna 2001





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz