Retailová e-komerce roste a dospívá
Američtí uživatelé nakupují na Internetu stále více a výrazně se rozrůstá i sortiment zboží, které si touto cestou pořízují.
Američtí spotřebitelé nakupují stále častěji na Internetu. Sortiment zboží, které si touto cestou pořizují, je přitom stále širší. Kromě běžných typů produktů - jako jsou knihy či informační technologie - si stále častěji pořizují chladící techniku či domácí spotřebiče, ale i luxusní výrobky, jako jsou šperky či oblečení od špičkových návrhářů. "Pro kreativní internetové obchodníky se otevírá celý nový svět nových možností," píše se ve zprávě společnosti eMarketer nazvané US Retail E-Commerce.
eMarketer očekává, že retailový e-obchod vzroste do konce roku 2009 o 18,6 procent oproti roku 2005. To není právě malý nárůst, ovšem v porovnání s nárůstem v letech 2001 až 2005 je nižší - v tomto období totiž objem internetové prodeje vzrostl o 26 procent.
Autor: David Kozák
Datum: 11. května 2006
David Kozák
Redaktor serveru e-komerce.cz
Novinář a publicista.
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006