Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

SAS představuje řešení pro automatizaci podnikového marketingu

SAS Institute (mj. největší soukromě vlastněná softwarová společnost na světě a přední dodavatel v oblasti datových skladů a e-intelligence), představuje tři nová softwarová řešení pro automatizaci podnikového marketingu (EMA) v oblasti kreditních karet, telekomunikací a pojišťovnictví.

V těchto vysoce konkurenčních odvětvích, v nichž mohou být produkty okopírovány během dnů a služby nelze využít jako odlišující prvek, je jedinou věcí, jejímž prostřednictvím si organizace vytvářejí a udržují konkurenční výhodu, schopnost využívat informace o zákaznících. Nová CRM řešení
výrazně snižují dobu, kterou organizace v rámci těchto odvětví potřebují k vytvoření služby využívající informace o zákaznících a k zahájení realizace kroků vyplývajících z těchto informací. Snižují dobu implementace kampaní, zvyšují návratnost investic věnovaných na kampaně, stejně tak jako ziskovost jednotlivých zákaznických vztahů.

Doba implementace nového řešení nebude díky předdefinovaných funkcím typickým pro daná odvětví delší než tři měsíce, ve srovnání s v oboru standardní šestiměsíční implementační dobou EMA řešení. Po nasazení řešení mohou společnosti dále modifikovat a rozšiřovat předdefinované modely, stejně tak jako vytvářet své vlastní. Marketingoví pracovníci rychle získají přehled o zákaznických potřebách a preferencích, a budou moci automatizovat své kampaně, což následně přispěje ke snížení odlivu zákazníků a jejich zvyšující se ziskovosti pro firmu.

SAS je výjimečný svou schopností proniknout skrz komplexnost globálních korporací, které provozují obrovské klientské databáze běžící na různých platformách a potřebují integrovat tato data přicházející z nesourodých zdrojů,” uvedl Shaun Coyne, technický ředitel GE Capital Real Estate. “SAS řešení pro EMA nám pomohlo vylepšit naše příjmy díky zlepšené kontrole nákladů na získávání klientů prostřednictvím cíleného a inteligentnějšího marketingu. Nová sektorová řešení společnosti SAS jsou dobrou zprávou pro firmy, které potřebují rychle spustit CRM program a zvýšit účinnost kampaní.”

Společnosti operující ve vysoce konkurenčních odvětvích, jako například v oblasti kreditních karet, telekomunikací nebo pojišťovnictví, potřebují maximalizovat návratnost investic vložených do nákladných marketingových kampaní. Prostřednictvím integrace zákaznické analýzy s řízením kampaní snižují množství chyb a urychlují návratnost investic. Řešení SAS pro EMA automaticky dodávají zákaznické informace z analytického CRM systému do systému pro řízení kampaní, jehož prostřednictvím jsou kampaně uskutečňovány.

Založení kampaní na aktualizovaných zákaznických informacích znamená, že společnosti redukují implementační cykly a zlepšují ziskovost kampaní získáváním zákazníků pomocí vhodných informací vyslaných ve správnou dobu. Automatizace se zvláště vyplatí v případě komplexních multi-kanálových kampaní, kdy se od marketingových oddělení často očekává realizace aktivit, jejichž počet se zvyšuje geometrickou řadou, aniž by byly zároveň navyšovány zdroje. SAS pro EMA je vysoce škálovatelným a integrovaným řešením, což vede k eliminaci rizik a nákladů na integraci, údržbu a aktualizaci většího množství softwarových produktů.

“Integrovaná řešení urychlují realizaci kampaní. Na vysoce konkurenčním trhu finančních služeb platí, že čím rychleji jste schopni získat zákaznickou inteligenci a začít se podle ní řídit, tím rychleji můžete obsloužit zákazníka – ještě předtím, než tak učiní konkurence,” dodal Coyne. “Ceníme si spolupráce s touto globální společností poskytující solidní a spolehlivá řešení CRM. SAS pro EMA nám umožnil vyvinout ucelenou globální marketingovou strategii, která nám napomáhá naplňovat firemní cíle v oblasti našich příjmů a rozvíjet tak GE Capital.”

“Není nic lepšího, čím by bylo možné vybavit odpovědné pracovníky, než přístup k informacím. Zákazníci společnosti SAS si uvědomují, že informace získané na základě jednotného a komplexního pohledu zákazníka zkracují cyklus kampaní, zlepšují odezvu, zajišťují větší spokojenost zákazníků a vedou k jejich vyšší ziskovosti,” uvedl Jim Davis, viceprezident a marketingový ředitel SASu. “Nová sektorová řešení pro EMA nabízejí vyspělé zákaznické analýzy a řízení kampaní, které dostávají společnosti tak říkajíc ”do hry”, ale vítězství jim může zajistit jen výsledná zákaznická inteligence.”
Autor: Tisková zpráva
Datum: 9. června 2001





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz