Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Nové řešení SAS Institute pro B2B e-inteligence

e-Value™ umožňuje organizacím udržet kontrolu nad on-line vztahy s odběrateli a dodavateli, protože převádí obrovské objemy on-line transakčních dat na inteligentní informace potřebné k identifikaci dodavatelů a poskytovatelů služeb, kteří nabízejí spíše vyšší hodnotu, než nižší cenu a zaměřit se na dlouhodobě perspektivní zákazníky

Praha/Vídeň, 20. července 2000 -- SAS Institute, přední poskytovatel datových skladů a softwaru pro business inteligenci, dnes oznámil rozšíření svých řešení z oblasti e-Intelligence o řešení nazvané e-Value. e-Value umožní organizacím snížit náklady spojené s vyhledáváním nových zákazníků a on-line dodavatelů a jednáním s nimi a zvyšuje efektivitu současných dodavatelsko-odběratelských vztahů.

Rychlost řízení, objem a výběr

Organizace provozující on-line obchodování jsou vystaveny obrovskému tlaku spojenému s efektivní reakcí na poptávku v oblasti dodavatelsko-odběratelských vztahů v omezených časových termínech. Rychlost on-line obchodování způsobuje, že následky špatného rozhodnutí jsou mnohem větší, než u tradičních vztahů mezi podniky. Internet také poskytuje odběratelům i dodavatelům daleko širší výběr obchodních partnerů a s tím spojené větší riziko spolupráce s neověřenými partnery.

Pro udržení kontroly nad on-line obchodními vztahy potřebují dodavatelé a odběratelé získat podstatné informace vybrané z obrovského objemu dat, která jsou k dispozici, a které jim umožní rychle ohodnotit výkon nových i stávajících dodavatelů a odběratelů a efektivně reagovat.

e-Value destiluje obrovské množství dat, která jsou k dispozici on-line, na inteligenci, kterou organizace potřebují pro rychlé a přesné zhodnocení rizik spojených s novými dodavateli a odběrateli a výkonu stávajících dodavatelů a odběratelů.

Zvyšování ziskovosti

e-Value podporuje vytváření dlouhodobě vzájemně výhodných (ziskových) dodavatelsko-odběratelských vztahů tím, že manažerům v oblasti zásobování, prodeje a marketingu a dalším vedoucím pracovníkům poskytuje inteligenci extrahovanou z dat shromážděných z každého okamžiku v procesu nákupu a prodeje. Manažerům e-Value dovoluje nákupu odpovídat na otázky, jako: "Kolik peněz jsem vynaložil na dodávky od tohoto dodavatele?", "Jak velkou část příjmů tohoto dodavatele představují moje zakázky?", "Jak bych měl vyvážit své výdaje abych podpořil vztah s mým dodavatelem?", “Měl bych využít B2B (business to business) výměnu, abych získal tuto komoditu, a to s ohledem na můj objem, a kterého dodavatele bych měl použít?" a "Kterými kanály jsem zajistil nejlepší podmínky pro tuto komoditu?"

Prodejním a marketingovým ředitelům e-Value dovolí odpovídat na otázky, jako: "Jakou hodnotu má pro mne tento zákazník?", "Měl bych spojovat produkty a jak?", "Jaké doplňkové služby mne odlišují od konkurence?" a "Jak velký objem mých aktivit pochází z obchodních výměn (B2B Exchanges)?"

Poskytovatelé B2B (business to business) internetových služeb, jako je třeba elektronická mezifiremní obchodní místa (B2B Exchanges), která dávají dohromady dodavatele a odběratele ve virtuální obchodní zóně, využijí e-Value dvěma způsoby. Za prvé, e-inteligence může být využita pro vytvoření klíčové nabídky služeb, zejména na základě znalosti trhu např., kdo kupuje co nebo kdo má zájem co kupovat, od koho a za jakou cenu, a to jak na jmenovité nebo kumulativní úrovni. Za druhé služba B2B Exchanges může využívat e-inteligenci pro lepší zaměření svých vlastních nabídek produktů a služeb na potřeby svých zákazníků, stejně tak jako každý jiný dodavatel.

e-Value - staví na 23 letech na špičce v oblasti datových skladů a analýzy dat

e-Value obsahuje infrastrukturu datového skladu, která zahrnuje bloky pro přímý přístup ke všem B2B internetovým transakčním datům a funkce pro kombinování těchto dat s daty externími, jako je např. produkt společnosti Dun & Bradstreet nebo číselná klasifikace dodavatelů. Poskytovatelům e-služeb jsou k dispozici standardní aplikační programová rozhraní (Standard Application Programming Interface) a obchodní specifikace, které umožňují integraci jejich stávající nabídky služeb. e-Value nabízí modely pro dolování dat speciálně navržené do B2B prostředí. e-Value umožňuje přístup k e-inteligenci prostřednictvím podnikových portálů, jednoduchých nebo komplexních klientských aplikací (SAS nebo třetí strany) a i pomocí bezdrátových zařízeních, jako jsou WAP telefony. e-Value je plně integrován s řešeními Supplier Relationship Management a Customer Relationship Management společnosti SAS Institute a s řešením e-Inteligence SAS pro správu vztahů mezi podniky a zákazníky na bázi internetu.

Dostupnost a ceny

e-Value bude k dispozici od 4. čtvrtletí roku 2000 a jeho cena bude oznámena nedlouho před uvolněním produktu. Služba Rapid Result™, která organizacím umožňuje zabezpečovat příslušné procesy, datové zdroje a smlouvy s třetími stranami o poskytovaných službách v oblasti e-inteligenci je k dispozici již nyní.

Soubor produktů e-inteligence společnosti SAS Institute

Řešení e-Inteligence SAS Institute umožňují organizacím budovat vzájemně výhodné on-line vztahy mezi zákazníky, dodavateli a zaměstnanci. První SAS e-Inteligence řešení oznámená v březnu 2000 umožňují organizacím budovat personalizované a tudíž ziskové on-line vztahy s jednotlivci, e-Discovery, základní řešení, poskytuje organizacím informace o historii, preferencích a hodnotě individuálního nákupu nebo jiných transakcí resp. přínosech pro organizaci, e-Value se věnuje velmi rozdílným požadavkům on-line B2B světa na podnikové procesy, inteligenci a komunikaci.

SAS Institute

SAS Institute je jedním z 10 největších nezávislých dodavatelů softwaru na světě. Je vedoucí firmou v oblasti softwaru pro podporu rozhodování, datových skladů (data warehouse - technologií pro ukládání a využívání velkých objemů dat), dolování dat (data mining) a poskytuje integrovaná celopodniková řešení tzv. Information Delivery. Tato řešení znamenají cestu "od dat k informacím", tj. umožňují převést objemy dat, které firmy mají k dispozici, do podoby informací připravených pro rozhodování. Software a služby SAS využívá přes 33 tisíc organizací ve více než 115 zemích celého světa. Společnost SAS byla založena v roce 1976 a je největší soukromě vlastněnou softwarovou firmou na světě. Roční obrat firmy v roce 1999 činil více než 1 miliardu dolarů. Více informací naleznete na www.sas.com.

Ke klientům SAS v České republice patří například IPB, Česká pojišťovna, Pražské pivovary, ŠkoFIN, KB, Multiservis, Ministerstvo práce a sociálních věcí a Český statistický úřad.
Autor: Tisková zpráva
Datum: 20. července 2000





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz