Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Aliatel má Callcentrum

O možnost odbavovat požadavky svých zákazníků po Internetu rozšířila stávající zákaznické centrum společnost Aliatel, poskytovatel datových, hlasových a internetových služeb. Přídavné zařízení za téměř devět milionů korun usnadňuje komunikaci se zákazníky, kteří potřebují asistenci operátora například při vyplňování formulářů nebo vyhledávání různých informací prostřednictvím Internetu.

Vedle nově zavedené internetové komunikace textovým chatem či hlasem, elektronickou poštou a faxem zprostředkuje systém také výměnu elektronických dokumentů.

“Komunikaci se zákazníkem zabezpečujeme pomocí nejvyspělejších technologií,” řekl Jiří Hubka, generální ředitel společnosti Aliatel. “Kontaktní centrum současně zvyšuje efektivnost prodeje při plném respektování soukromí a nároků zákazníků na kvalitu a rychlost obsluhy.” Podle Jiřího Hubky společnost Aliatel zvolila technologii Avaya s ohledem na komplexnost řešení kontaktního centra. Ta nabízí různá nastavení uživatelských parametrů a možnost budoucího rozšíření původního zařízení o nové prostředky.

Kontaktní centrum z produkce společnosti Avaya (původně skupina Enterprise Networks společnosti Lucent Technologies) využilo původního klasického call centra společnosti Aliatel z roku 1998, které bylo na bázi systému Definity. Systém byl vybaven funkcemi pro automatickou distribuci hovorů (ACD) a pro monitorování a správu (CMS) hovorů. Kontaktní centrum je doplněno také systémem pro automatické obvolávání zákazníků a nástroji pro vedení marketingových kampaní. Nepřetržitý provoz v něm v současné době zajišťuje celkem jedenáct operátorů.

Avaya nabízí řešení na bázi konvergované hlasové a datové komunikace, řízení zákaznických vztahů (CRM), messaging, polyfunkční hlasové sítě a strukturované kabelové systémy. Společnost vede v celosvětovém měřítku v prodeji produktů messagingu a strukturované kabeláže a je zároveň přední americkou společností v prodeji systémů hlasové komunikace pro podniky a kontaktních center.
Autor: Tisková zpráva
Datum: 26. ledna 2001





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz