Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Firma Amazon.com si vybrala řešení SAS® e-Intelligence

Firma SAS Institute, přední společnost v oblasti e-intelligence, ohlašuje, že elektronický obchod Amazon.com si vybral řešení SAS® e-Intelligence pro vyladění obchodních procesů, zlepšení služeb zákazníkům a vztahů s dodavateli při procesu přechodu firmy do fáze ziskovosti. Na základě dohody s firmou SAS získá firma Amazon.com během příštích pěti let širokou řadu softwaru a služeb firmy SAS.

SAS e-Intelligence pomůže zaměstnancům a managementu firmy Amazon.com sladit jejich činnosti s cíli organizace tím, že jim umožní snadné a pohotové sdílení znalostí firmy a jejich využití. Poskytne jim detailní pohled na strategické interní a externí procesy, které ovlivňují zdraví firmy. Amazon.com bude moci poskytovat lepší služby zákazníkům tím, že zrychlí vyřizování objednávek díky zlepšení funkce řízení a předvídání stavu zásob.

”Firma SAS je prioritním dodavatel řešení e-intelligence pro firmu Amazon.com,” řekl John Overdeck, viceprezident firmy Amazon.com pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). ”Firma SAS dodá špičkovou technologii, která podpoří naše úsilí být nejvíce zákaznicky orientovanou firmou na světě. Těšíme se na další zlepšení, které bude řešení SAS e-Intelligence znamenat pro služby, které poskytujeme zákazníkům.”

”Narovnání interních procesů a zlepšení reakce na požadavky zákazníka je pro nás klíčové,” řekl Jim Miller, viceprezident pro provoz dodavatelského řetězce firmy Amazon.com. ”Čím lépe budeme schopni předvídat poptávku zákazníků, tím lépe budeme připraveni zajistit okamžité a vysoce kvalitní služby, které si naši zákazníci zaslouží.”

”Řešení SAS e-Intelligence dá firmě Amazon.com možnost proměnit údaje z Webu ve znalosti, na jejichž základě je možné lépe rozhodovat, což umožní měnit způsoby podnikání,” řekl Andre Boisvert, prezident a vrchní provozní ředitel firmy SAS. ”Právě podepsaná dohoda odráží realitu trhu: elektronické obchodování (e-commerce) je tady a už tu zůstane. Aby skutečně uspělo, musí firmy umět odhalovat tajemství skrytá ve stále rostoucích haldách stále složitějších dat.”
Autor: Tisková zpráva
Datum: 23. října 2000





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz