Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

PIW 2001 – podruhé

Kromě zmíněného loga Imaginet jsme na úvodní tiskové konferenci také zjistili, že na PIWu bude vyhlášena Zlatá růže České republiky, což není další soutěž typu Miss ČR, ale projekt, který chce podpořit úspěšné ženy podnikatelky. Chválihodná aktivita, i když tu už, tuším, něco podobného probíhá, ale o úspěšných ženách se v naší společnosti prostě nemluví, tak proč je trochu nezviditelnit. Ovšem samotné vyhlášení jsem si nechal ujít :-).

Poměrně dost mediálního prostoru dostal E-summit, kterého jsem se nezúčastnil, ale zato jsem se zúčastnil přednášky na téma “Selling/Buying face to face” na téma nákup a prodej reklamy, a to dokonce jako jeden z účastníků kulatého stolu. Obávám se, že nikdo z účastněných (jména všech si nepamatuji, tak alespoň společnosti v abecedním pořadí: ad pepper media, ARBO media, iDNES, iMachina, MediaCom Interactive, NetCentrum a Run Interactive) včetně mě neprozradil něco zásadního, o čem by se už nemluvilo a díky obětavým zásahům moderátora Petra Hubnera z M.I.A. nedošlo ani na hádky. Škoda :-). Díky tomu jsme se víceméně shodli na tom, že CTR není jediným ani zásadním ukazatelem úspěšnosti online reklamní kampaně, že se příští rok na českém internetu utratí víc peněz za reklamu, než letos (odhady byly kolem 170-240 miliónů korun) a že nabídka nových i staronových společností na trhu je stále pestřejší, ať už jde o nové formáty (adpepper.cz, hi-media.cz) nebo netradiční způsoby oslovení uživatelů (flashfun.cz).

Jinou přednáškou, které jsem se zúčastnil jako diskutér, byla přednáška o marketingu na internetu, tedy na podobné téma, ale poněkud z jiného úhlu. Tady už byla diskuze živější, protože jsem se sešel se zástupci systému výměnné reklamy Mr.Linx a společnosti Computer Press, takže naše názory nešly tak úplně stejným směrem :-). Také jsme nakousli nové formáty i reklamní rozpočet, ale navíc jsme se dozvěděli, že Mr.Linx nové formáty také připravuje a že bude mít “profesionálního” bratříčka Adrenaline.cz, který už nebude fungovat jako výměnný ani trošku. Během několika dní uvidíme, jak potrápí společnosti ARBOmedia nebo M.I.A. Také bylo zajímavé zjistit, že letošním módním trendem je zřejmě červenočerná, kterou má ve svém logu jak Adrenaline, tak Imaginet, o kterém jsem psal v prvním díle.

Poslední den, tedy čtvrtek odpoledne, jsem si ještě vychutnal jako vítěz, když jsem si přebíral diplomy, pivo a odbornou literaturu za druhé a třetí místo v soutěži Best of Internet World, už nevím jaké sekce. Samozřejmě to nebyla jen moje zásluha, protože jak web Mlékáren Hlinsko, tak prezentace služby Drink&Drive, vznikly v daleko větším týmu (u druhého projektu dokonce beze mě :-)), ale nakonec jsem to byl já, kdo vystoupil na pódium a potřásl si rukou se samotným Dočekalem. Dojemné...

Skoro stejně dojemné jako sponzorování projektu HAIMA pořadatelem PIWa - společností M.I.A. Také já vás odkážu na stránky kapkanadeje.cz a haima.cz, kde se dozvíte, jak nejlépe přispět na aktivity tohoto občanského sdružení pro pomoc dětem s poruchou krvetvorby.

Abych nekončil tak pateticky, ještě vzpomenu na lahůdky, podávané s sekci pro VIP hosty, kam mě pozvali Jan Kremláček a Simon Waterfall, takže jsem mohl ochutnat připravené dortíky a hlavně tu nepopsatelnou atmosféru, kdy cítíte, že všichni jsou tu jenom kvůli vám. Alespoň dokud se neukáže, že jste ztratil svou VIP cedulku :-). Jak mi kolegové prozradili, organizace jejich volného času i celé konference byla bezchybná, i když o módní přehlídku, uváděnou Kateřinou Brožovou z časových důvodů přišli.

Na závěr jaksi patří shrnutí podstaty věci, ale mě se nějak nechce do sumírování, protože nejsem ani návštěvníkem (100 Kč), ani účastníkem konference (2.500 Kč), ale netradičním průzkumníkem. Dobře jsem se bavil a doufám, že i moje plácání bylo přínosem pro ty, kdo to vstupné zaplatili :-). Těším se na přístí rok.
Autor: Jiří Rýdl
Datum: 20. dubna 2001



 Profil autora  

Jiří Rýdl

PR & marketing manažer Altar Interactive
V minulosti působil např. v Deepend Prague
Zaměřuje se na brand management v oblasti telekomunikací a intertainmentu
Člen PR klubu


 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz