Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Internetové obchody budou dále posilovat

On-line obchody budou v následujících měsících dále posilovat na úkor tradičních kamenných obchodů. K internetu také bude svou pozornost přesouvat stále více nakupujících.

"Krize skončila a teď už nás čekají jen samá pozitiva a růst." I tak by se dal stručně shrnout očekávaný nejbližší vývoj on-line obchodování podle představitelů společnosti Internet Mall, provozovatele internetového obchodu MALL.cz. Optimismus vedení firmy ostatně potvrzuje i odhad vývoje tržeb ve fiskálním roce 2010/2011. Podle předsedy představenstva Marka Lišky by se v meziročním srovnání měly zvýšit o velmi solidních 30 %.

Obecně představitelé jednoho z největších internetových obchodníků v ČR předpokládají, že on-line prodejci letos budou dále svou pozici posilovat na úkor tradičních kamenných obchodů. Kromě již zmiňovaného očekávaného růstu počtu nakupujících, se podle zástupců MALL.cz také rozšíří také sortiment e-shopů. Např. tradiční elektroniku údajně doplní i takové komodity, jako je drogerie nebo oděvy.

Za další faktor, který bude - v rámci vývoje a dalšího posilování pozice internetových obchodů - hrát významnou roli, považují představitelé společnosti Internet Mall dostatečné zázemí. "Jen silní hráči s profesionálním zázemím na internetu přežijí. Zákazníci totiž neustále pečlivě zvažují investice a tlačí na cenu v kombinaci s požadavkem na vysokou kvalitu služeb. Svoje pozitivní a zejména negativní zkušenosti budou čím dál častěji a úspěšněji sdílet v rychle se rozvíjejících sociální sítích," konkretizoval potřeby e-shopů Marek Liška.

Dalším prvkem, od něhož představitelé firmy očekávají rozvoj, jsou dobré vztahy se zákazníky. Proto se MALL.cz (tento krok však určitě lze doporučit všem prodejcům) hodlá zaměřit na maximální kvalitu služeb, věrnostní systémy, rozvoj komunity, ale také oslovit zákazníky, kteří na internetu dosud nenakupovali.

Novinkou roku 2010 (z pohledu společnosti Internet Mall) je affiliate program postavený na platformě TradeDoubler. O tom, že jde o přínosný doplněk svědčí i prohlášení affiliate managera MALL.cz, Jindřicha Trčky: "Za necelé dva týdny ostrého provozu se nám podařilo rozjet spolupráci se 200 partnery a pohybujeme se na přibližně 25 000 zobrazení denně."
Autor: David Kozák
Datum: 11. února 2010



 Profil autora  

David Kozák

Redaktor serveru e-komerce.cz
Novinář a publicista.


 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz