InTouch CRM vám pomůže udržet si své zákazníky
Jiří Juránek, 6. prosince 2002, e-komerce.cz
InTouch CRM je název nového produktu společnosti Anneca, který slouží k řízení vztahů se zákazníky, podpoře procesů spojených s prodejem produktů nebo služeb, podpoře práce v týmu a zlepšení komunikace.
Důležitou informací je, že CRM nástroj je internetovým produktem, protože využívá pro přístup k datům prohlížeč webových stránek. Uživatel tohoto systému tak může pracovat s agendami odkudkoliv například při použití notebooku a mobilního telefonu.
Více než CRM nástroj
Kromě řízení vztahů se zákazníky mohou uživatelé nový software využívat i pro jeho součásti. Nechybí zde plánovací kalendář, úkoly, sdílené kalendáře, integrovaný e-mailový klient, databáze zákazníků, databáze obchodních příležitostí, obchodní případy či seznam produktů.
„InTouch CRM dokáže každou odchozí i příchozí zprávu automaticky párovat se záznamy v databázi a minimalizuje tak situace, kdy je třeba zdlouhavě vyhledávat informace. K dalším vlastnostem patří možnost hromadného zasílání personalizované e-mailové pošty, tisk adresních štítků, tisk složenek, textové předlohy a další,“ uvedl Tomáš Bleša ze společnosti Anneca.
Internetový obchod součástí systému
Nástroj je určen pro malé a středně velké firmy. Tvůrci systému počítali také s možností založení internetového obchodu uživatelem, proto zde existuje možnost vytvoření takového místa. Po zakoupení systému si musí jen uživatel vybrat vzhled svého obchodu.
K systému přes PDA? Možná příští rok.
InTouch CRM funguje na serveru, proto se lze k systému připojit odkudkoliv, pokud uživatel vlastní notebook a mobilní telefon. Výrobce slibuje možnost synchronizace s vybranými mobilními zařízeními, PDA či mobilními telefon. Otázkou je, jestli společnost tento slib dodrží.
Nezáleží na počtu uživatelských stanic
Společnost Anneca neuvádí přesnou cenu za nový systém. V tiskové zprávě se uvádí, že implementace systému nepřesáhne 100 tisíc korun českých, internetové stránky výrobce neuvádí žádná čísla. Úspěch tak systém může u menších firem zaznamenat díky tomu, že uživatel nemusí platit za licence pro jednotlivé počítačové stanice či uživatele, ale pouze za počet serverů. U menších firem tento počet tvoří ve většině případech pouze jeden server.
Závěrem?
Podle zpráv výrobce lze zatím systém považovat za velice kvalitní nástroj. Teprve čas a zkušenosti uživatelů ale doopravdy ukáží, zda InTouch CRM splní očekávání a pomůže řídit vztahy se zákazníky. Více informací lze nalézt na http://www.anneca.cz/crm, kde mohou zájemci zhlédnout demo.
Jiří Juránek jiri.juranek@e-komerce.cz
|