David Kozák, 4. srpna 2004, e-komerce.cz
Šestnáctka dokončených projektů, 21 uzavřených implementačních smluv včetně 7 zahraničních a podepsání dohody o vstupu na polský trh. Tak vypadá výčet úspěchů, jichž v červenci dosáhla společnost NetDirect, známá především svým modulárním systémem pro internetová obchodní řešení ShopEngine.
"Červencový úspěch je logickým odrazem organizačních změn ve firmě prováděných systematicky od loňského srpna," uvádí Jan Svoboda, ředitel společnosti NetDirect, a předesílá: "Pozitivním změnám ještě není konec - na září plánujeme výrazné posílení vztahů s partnery a oficiálně uvedeme na trh nový produkt vynikajících parametrů. Zákazníci se určitě mají na co těšit."
Mezi česká obchodní řešení dokončená v červenci patří mimo jiné www.Elektroprodej.cz, www.VinoMarket.cz, www.Legacek.cz, www.Persian-Art.cz, www.Divers-Direct.cz, www.HuraMobil.cz, www.Narva.cz či www.TS2000.cz.
Nejvýznamnějším zahraničním projektem je podle tiskové zprávy globální internetový portál realizovaný pro mezinárodní společnost Disa Industries na adrese www.DisaGroup.com.
Mimo to společnost NetDirect oznámila, že připravuje vstup na polský trh, a to prostřednictvím joint-venture s polským partnerem. Zahájení činnosti polské firmy je plánováno na počátek příštího roku, kdy mají být nabídnuty polským zákazníkům systémy ShopEngine a MediaEngine napojené na informační systém Navision Financials.
David Kozák