Komentáře ke článku "Mají zákazníci právo na negativní názor?"
Přestože si časopisu TÝDEN vážím a jsem jeho čtenářem, musím konstatovat že úroveň článků z oblasti IT je velmi slabá...
Co se týče názoru na svobodu vyjadřování zákazníků, vzpomínám si na heslo: "Pokud jste s námi byli nespokojení, řekněte to nám. Pokud jste byli spokojení, řekněte to ostatním."
Problémem ovšem je, že mnoho firem nestojí o názor zákazníků, nereagují odpovídajícím způsobem a zklamaný zákazník se o své problémy musí podělit. Kde? Nejčastěji na diskusních fórech. Ty ale dávají možnost sdělit své zkušenosti podstatně většímu počtu čtenářů než bychom mluveným slovem zasáhli posluchačů. Navíc diskusní fóra mají archiv, ve kterém negativní reakce může dostupná poměrně dlouhou dobu. Myslím, že právě tato vlastnost je firmám značně nepohodlná.
Osobně doufám, že lidé jako je Rober Novak ve svých snahách neuspějí, a že internet v tomto směru nebude regulován a omezován.
Neoveroval jsem si vsechna fakta uvedena v clanku Tydne, o kauze jsem slysel i z jinych zdroju. Nicmene mi slo predevsim o "podiveni se" nad tim, ze bychom mohli zalovat treba hrace nasich her, kteri si ve forech stezuji na ten ci onen nedostatek. To je prece absurdni! Jenze na druhou stranu je pravda, ze pokud vam nekdo pohrozi soudem, byt by ho nakonec prohral, asi se stahnete a na internetu si "hubu na spacir" poustet nebudete. A to je chyba.
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006