Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Teleworking, aneb proč nechodit do kanceláře
Pouhých 20% respondentů nedávného průzkumu, který pro Sdružení pro informační společnost (SPIS) realizovala agentura DEMA, má povědomí o možnosti pracovat z domova. Tento výsledek je alarmující, zvláště když si uvědomíme, že v zemích Evropské unie tímto způsobem pracuje více než 6% pracujících.
Autor: David Kozák    Datum: 4.6.2002
Stopařův průvodce světem platebních karet 3
V dnešním díle se podíváme podle jakých kritérií volit typ platební karty. Věřím, že to budou informace pro mnohé z vás velice užitečné, přesto musím upozornit, že si nečiním nárok ani na úplnost výčtu kritérií výběru, ani na 100% objektivitu hodnocení. Vzhledem k nepřeberně široké paletě kombinací to snad ani není možné.
Autor: Emil Čelustka    Datum: 30.5.2002
Případová studie: mySAP.com ve strojírenské výrobě
Přinášíme další z řady případových studíí nasazení IT technologií v praxi. Tentokrát se podíváme na nasezení systému mySAP.com ve společnosti Škoda Machine Tool s.r.o.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 24.5.2002
ubts - další zkratka, nebo nadějný produkt?
Na tuto otázku se nám pokusila odpovědět Eva Roháčková, která ve firmě Fincom.Net odpovídá za úspěšné uvedení ubts do života. Soudě dle jejího zápalu pro věc a přesvědčení o užitečnosti systému pro zákazníky, bude možná jedním z úspěšných systémů pro řízení e-komerce, kterým se povede dlouhodobě prosadit, a to nejen u nás, ale i v širším mezinárodním měřítku.
Autor: Ľubica Domanová    Datum: 15.5.2002
CRM ve finančnictví
Bankovnictví je obor, který více než většina jiných stojí na dobrých vztazích s klienty. Proto by rozdíl mezi finančním ústavem se CRM systémem a finančním ústavem bez kvalitního systému na ošetření vztahů se zákazníky měl být značný. Podíváme se na modelové příklady zkušeností s oběma typy podniků z pohledu zákazníka.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 7.5.2002
CRM a co dál
Zavádění a budování CRM systémů se charakterizuje zdůrazněním osobního vztahu ke konkrétnímu zákazníkovi. Vztah "one-to-one" je však v zajetí také konkrétního podniku. Lze tyto hranice překonat?
Autor: Pavel Sklenář    Datum: 26.4.2002
Šestero B2B e-komerce pro začínající
Obchodování prostřednictví B2B portálů se jeví jako nezvratný trend následujících let. Trendem nejen Evropy, ale celého světa je narůstající počet uživatelů Internetu, stoupá počet firem, které mají zajištěn přístup na Internet a vlastní www stránku a ještě více narůstá počet firem obchodujících po Internetu.
Autor: Zdeňka Doležalová    Datum: 17.4.2002
Stopařův průvodce světem platebních karet 2
V minulém díle seriálu jsme se seznámili se základními pojmy, kterými platební karty bývají označovány. Dnes se podrobně podíváme, jaké údaje na kartě najdete.
Autor: Emil Čelustka    Datum: 13.4.2002
Stopařův průvodce světem platebních karet 1
Seriál článků, jehož první díl právě čtete, si klade za cíl seznámit vás s problematikou světa platebních karet. V poslední době se díky několika nemilým událostem objevilo velké množství článků a věci neznalí uživatelé platebních karet se začali zamýšlet, co že to vlastně nosí v peněžence/kapse... Náš seriál se pokusí problematiku platebních karet zmapovat od A až do Zet.
Autor: Emil Čelustka    Datum: 5.4.2002
7 kritických chyb CRM
Přes nesporný přínos aplikací pro řízení vztahů se zákazníky, hlásí dostupné studie jejich selhání téměř v polovině případů. Internetový časopis CRMDaily.com nedávno přinesl článek Sedm smrtelných hříchů CRM, popisující nejčastější chyby CRM řešení. Může naznačit lecos o příčinách těchto selhání.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 5.4.2002