Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Internet je při hledání realit nejoblíbenější

Výsledky výzkumu agentury Factum Invenio ukázaly, že internet je možností číslo jedna při nákupu realit

Většina obyvatel České republiky považuje internet za nejlepší způsob vyhledávání realit. Tuto skutečnost odhalil aktuální výzkum renomované agentury Factum Invenio. Důvodem používání internetu je především rychlost, snadná dostupnost a přehlednost nabídek. Výzkum také poukázal na to, co od stránky s nabídkou realit napříč realitním trhem očekávají realitní kanceláře.

Tři čtvrtiny lidí usedají při vyhledávání realit k počítači. Stačí zadávat parametry a vybírat z velkého množství nabídek na desítkách realitních serverů. Ty lze rozdělit do dvou hlavních skupin – na stránky konkrétních realitních kanceláří a na „nezávislé“ stránky, které obsahují nabídky od mnoha různých realitních kanceláří. Většina lidí využívá nezávislé stránky, na kterých naleznou rozsáhlejší nabídku a přehlednější zpracování.

Stránka s nabídkami různých realitních kanceláří je tu od toho, aby pro návštěvníky připravila přehledně zpracovaný, aktualizovaný, rozsáhlý a především prověřený výběr nemovitostí,“ popisuje David Keppert, výkonný ředitel nové stránky , která si výzkum u agentury Factum Invenio objednala.

Výzkumu se zúčastnili také zástupci realitních kanceláří. Většina z nich by uvítala zpřísnění legislativních podmínek pro podnikání v realitách. Realitní kanceláře by se podle jejich názoru pro podnikání v tomto oboru měly kvalifikovat výrazněji než jen vlastnictvím živnostenského listu.

Obě skupiny (uživatelé i realitní kanceláře) se ve většině otázek shodují. Rozdílný pohled mají na přítomnost reklamy na realitních stránkách. Zatímco většinu uživatelů realitních stránek blikající bannery při vyhledávání ruší, realitní kanceláře je berou jako jejich nedílnou součást.

Více informací naleznete v grafickém zpracování výzkumu viz níže.

Některé výsledky výzkumu veřejného mínění, který realitní stránka uspořádala mezi potenciálními návštěvníky (396 respondentů) a realitními kancelářemi (101 respondentů):

Výzkum mezi potenciálními návštěvníky












Výzkum u realitních kanceláří





Autor: Tisková zpráva
Datum: 19. dubna 2006





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz