Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Bóbika má řadu fanoušků, vítězí ale Práce

Portál Centrum.cz zveřejnil před pár dny lednové summary nejčastěji vyhledávaných slov. "Skokem měsíce" se stal výraz "Bóbika", který díky reklamě portálu zná snad každý obyvatel tohoto státu.

Druhým nejčastěji vyhledávaným slovem na portálu Centrum.cz se stal výraz "Bóbika". Že nevíte, co znamená? Nevěřím, protože tenhle výraz dnes zná asi každý obyvatel Česka. Už si vzpomínáte? No, jasně, "Bóbika" je ten pejsek, o kterého se tak originálně postarali Číňané v reklamě Centrum.cz. Kupodivu "Bóbika" nevyhrál. Proč se divím? To je snadné - porazila ho totiž "Práce".


Práce vítězí

Slovo "práce" bylo nejhledanější na portálu Centrum.cz už v loňském roce a své dominantní postavení potvrdilo i v letošním lednu. Na třetí pozici se pak umístila další "stálice" českého Internetu - slovo "Praha", které se objevuje zejména ve spojitosti s hledáním firem, úřadů, škol apod.


Top15 nejhledanějších slov měsíce ledna
1.práce
2.Bóbika
3.Praha
4.miss
5.hry
6.jízdní řády
7.úřad
8.superstar
9.sex
10.Brno
11.Pešková
12.zemětřesení
13.mp3
14.referáty
15.pomoc

Skokany měsíce ledna se staly výrazy "miss" a "superstar". První z nich se přitom "vyšvihl" až na čtvrtou pozici. Příčiny jsou hned dvě: za prvé se blíží finále soutěže Miss České republiky a za druhé v lednu vrcholila Miss Internetu. Návrat Superstar do špičky okomentoval Oldřich Bajer z Centrum.cz: "Soutěž Superstar teprve začala a již obsadila osmé místo mezi nejhledanějšími slovy. V loňském roce se do TOP10 dostala až při finálových kolech. Lze předpokládat, že o letošní ročník bude na internetu větší zájem."

Velký skok zaznamenala také Nikola Pešková, známá především díky své roli ve filmu Pupendo. Důvodem pro zařazení do Top15 nejhledanějších slov ale byla role zcela odlišná - odhalení několika sérií jejích lechtivých fotografií.

Dopad na žebříček měla také prosincová katastrofa v jihovýchodní Asii. Počet hledání souvisejících s tsunami byl ale nejvyšší v prvních týdnech měsíce ledna a poté postupně klesal.
Autor: David Kozák
Datum: 15. února 2005



 Profil autora  

David Kozák

Redaktor serveru e-komerce.cz
Novinář a publicista.


 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz