Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

B2B Centrum představila službu www.intelligo.cz - první elektronické tržiště pro obchodování mezi podniky

Intelligo zvyšuje efektivitu při nákupu a prodeji zboží mezi firmami díky soustředěné nabídce zboží různých dodavatelů na jednom virtuálním tržišti. Zákazník tak získává možnost rychlého a pohodlného porovnání nabídek více dodavatelů a objednání zboží v jednom místě a dodavatel možnost rozšíření distribučních cest za mnohem nižších nákladů. Sortiment Intelliga tvoří nevýrobní zdroje, které firmy nezbytně potřebují ke své činnosti – kancelářská technika, kancelářské potřeby, papír, nábytek, výpočetní technika, čistící prostředky a občerstvení.

Mezipodnikové obchodování na Internetu (business to business) je zejména ve Spojených Státech novým rapidně se rozvíjejícím nástrojem pro obchodování zboží a služeb. B2B Centrum je první firmou v ČR a pravděpodobně i ve Střední a Východní Evropě provozující tuto službu. Objem internetových transakcí typu B2B by mohl podle PricewaterhouseCoopers dosáhnout v ČR 8 miliard korun do roku 2003.

”Naším cílem je, aby se Intelligo stalo hlavním místem, kde se střetává nabídka s poptávkou v komoditách, které nejsou sice pro firmy strategicky důležité, ale přesto tvoří v průměru okolo 30% jejich provozních nákladů. Díky Internetu a novým technologiím, které jsme aplikovali do našeho elektronického tržiště, lze dosáhnout úspor v provozních nákladech až o 20 – 30%. Intelligo je prvním takovým fungujícím elektronickým tržištěm u nás,” řekl Dalibor Wijas, výkonný ředitel B2B Centra.

Intelligo nabízí nakupujícím firmám maximálně automatizované centrální, jednoduché a pohodlné objednávání, možnost vypsání poptávky nebo aukce při složitějším nákupu, vyhodnocení všech nabídek zboží na jednom místě a lepší výběr. Z toho vyplývají také hlavní přínosy pro nakupující firmy - efektivnější zásobování, minimalizaci nákladů na obchodní transakce a možnost pružné reakce při změně situace na trhu.

Prodávající získávají nový prodejní kanál, a tím nové zákazníky se zajímavými obraty, zajímavé možnosti využití marketingových nástrojů (programy loajality, one-to-one marketing, soutěže, atd.). Zároveň minimalizují provozní a obchodní náklady spojené s prodejem (odpadá tisk, zasílání ceníků, nabídek) a řízením dodávek odběratelům (elektronická výměna dokumentů).

”Intelligo jsme připravovali s ohledem na vysoké nároky, které jsou kladeny na provoz takového obchodního transakčního systému. Soustředili jsme se na zajištění maximální spolehlivosti, důvěryhodnosti a bezpečnosti provozu našeho systému. Jako technologické partnery jsme zvolili společnosti Oracle, SUN Microsystems a Debis, což jsou firmy patřící do absolutní světové špičky ve svém oboru. Hodně času jsme také věnovali propracování návrhu samotné aplikace a tvorbě příjemného, účelného a zároveň snadno ovladatelného uživatelského prostředí”, uvedl Lubomír Brychta, technický ředitel B2B Centra.
Autor: Redakce
Datum: 6. října 2000





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz  
 Seznam komentářů  
Vypsat
Od
Téma
Datum

Vales
reálná skušenost
20.01.2001 03:27