Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Přihlášky do Internet Effectiveness Awards lze podávat do 30. června 2010

Poprvé v historii udělí letos porota soutěže Internet Effectiveness Awards cenu za nejlepší využžití sociálních médií, virálního marketingu, internetového portálu a Content Management systému.Asociace.BIZ, pořadatel soutěže, rozšiřuje počet kategorií a očekává nejvyšší počet přihlášek do soutěže za celou historii IEA.

Asociace.BIZ zahájila příjem přihlášek do soutěže Internet Effectiveness Awards 2010. O ceny za efektivitu a ocenění za inovace se letos utkají vedle webů, obchodních systémů a on-line reklamy také content management systémy, portály, komunikační kampaně využívají sociální sítě a virální prvky. Přihlášky budou uzavřeny 30. června 2010.



Celkem bude vyhlášeno 16 kategorií:
  1. Charita, lidská práva a životní prostředí
  2. Business to Business
  3. Auto-moto
  4. Spotřební zboží a služby
  5. Bankovnictví a finance
  6. Cestovní ruch
  7. Zpravodajství a média
  8. Státní správa a samospráva
  9. Nejlepší využití sociálních sítí
  10. Nejlepší použití videa
  11. Nejlepší užití virálního marketingu
  12. Nejlepší užití on-line prodeje
  13. Nejlepší portál
  14. Nejlepší užití Content Managementu
  15. Ocenění za inovace
  16. Grand Přix

Přihlášky do soutěže začala asociace přijímat 1. května 2010. Vítěze porota vyhlásí na zábavném zářijovém galavečeru.

V porotě letošní soutěže zasedne např. Ondřej Felix, Jaroslav Winter, všichni historičtí vítězové cen Grand Prix IEA, novináři z odborných médií, zástupci oborových asociací a řada nezávislých odborníků.

Partnery soutěže jsou mikrofotobanka Pixmac, sklárny Moser, portál Tyinternety, časopisy Bankovnictví, DIREKT, Strategie, INSIDE IT, IT Systems, SystemOnLine, Marketing Journal a další.

Internet Effectiveness Awards jsou ocenění udílená nejefektivnějším internetovým řešením na českém internetu. Porota vybírá vítězná řešení na základě jejich efektivity. Hledí na konkrétní výsledky a úspěchy, kterých řešení dosáhla prostřednictvím digitálních médií. Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům na projekt.

Více na oficiálním webu soutěže www.IEA.cz.

Autor: David Kozák
Datum: 26. května 2010



 Profil autora  

David Kozák

Redaktor serveru e-komerce.cz
Novinář a publicista.


 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz