Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

INVIA.CZ už nabízí více než 3 tisíce recenzí hotelů

Internet nabízí obchodníkům mnohem větší možnosti, než klasické "kamenné" prostředí. Důkazem může být i služba "recenze hotelů" cestovní agentury INVIA.CZ.

Služba Recenze hotelů cestovní agentury INVIA.CZ nabízí více než 3 tisíce "nezávislých" posudků zahraničních hotelů, do nichž své zákazníky vozí české cestovní kanceláře. INVIA.CZ tak plně využívá specifické možnosti, jež nabízí prodejcům zájezdů (ale samozřejmě nejen jich) Internet.

Možnost získat nezávislé informace o kvalitě služeb hotelu, ve kterém se chystá strávit svou zaslouženou dovolenou, jistě ocení každý cestovatel. O tom, že agentura "udeřila hřebíček ze správné strany" svědčí mimo jiné i počet návštěvníků, kteří službu využívají. Nejnavštěvovanější recenzi hotelu - konkrétně jde o hodnocení hotelu Sunrise El Palacio v Hurghadě - již navštívilo zhruba osm tisíc návštěvníků. Za období od ledna do března přitom stránky navštívilo celkem přes 100 tisíc uživatelů. Recenze hotelů tak patří k nejnavštěvovanějším webovým stránkám věnovaným cestovnímu ruchu.

Podobné služby, jako Recenze hotelů, uživatelé Internetu vítají. Zejména ti, kteří plánují on-line vybrat či přímo nakoupit svůj dovolenkový zájezd, ji ocení. Kdo jiný, než cestovní agentura, by ji tedy měl provozovat... INVIA.CZ naplno využívá možnosti, které jí Internet nabízí. Stejně, jako by to měli dělat všichni ostatní obchodníci a poskytovatelé nejrůznějších služeb.

Internet je specifické médium a při jeho využívání je možné aplikovat celou řadu možností, jež se v běžném světě "kamenných" firem nenabízejí. Kromě interaktivity, která umožňuje provozovateli www stránek získávat zpětnou vazbu od návštěvníků téměř okamžitě, je to hlavně možnost nabídnout nejrůznější informační služby. Pokud se přitom podaří najít mezeru na trhu - jako v případě Recenze hotelů - je prakticky vyhráno.

Na to, aby si člověk přečetl reklamní text, propagující nějaký produkt nebo službu, může si otevřít reklamní brožuru. Pokud ale chce získat nezávislý názor, nemá prakticky žádnou jinou možnost, než hledat na Internetu.

Někoho možná překvapí, že "hodnotitelé" hotelů využívají systém firmy, která není nezávislá (pokud by uživatelé příliš často kritizovali drahé hotely, bude klesat jejich prodej a agentura méně vydělá :-)). Proč by to ale nedělali? Vždyť je to tak snadné... To, že v konečném důsledku zadarmo podporují návštěvnost prodejce zájezdů jim vůbec nevadí.
Autor: David Kozák
Datum: 20. dubna 2006



 Profil autora  

David Kozák

Redaktor serveru e-komerce.cz
Novinář a publicista.


 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz  
 Seznam komentářů  
Vypsat
Od
Téma
Datum

Ing. Miroslav Čopian
Cenzura
31.08.2006 13:39