Reklama na českém Internetu
V týdnu od 4. do 10. dubna bylo na českém Internetu zaregistrováno 52 nových kampaní, které byly v tomto týdnu poprvé nasazeny nebo poprvé dosáhly minimální celkové sledovanosti 3 %.
Ve 14. týdnu roku 2005 (od 4. do 10. dubna) zaregistrovala společnost iAudit International na českém Internetu 52 nových kampaní (kampaní, které byly v tomto týdnu poprvé nasazeny nebo běžely už dříve, ale v tomto týdnu poprvé dosáhla celková sledovanost kampaně 3 % internetové populace.
Seznam nejzajímavějších zadavatelů
Austrian Airlines – Přes Vídeň do celého světa
British Airways – První ranní let …
Central Group – Největší výběr bytů
Daimler Chrysler – Chrysler Voyager
Eurotel Praha – GO bod program
Import Volkswagen Group – Seat
Londa – Rock Zone 105,9
Opel C&S – 3 denní testovací jízdy
Oskar Mobil – Ve stylu LG C3320
Raiffeisenbank – Ekologická hypotéka
Velux – Proměňte své podkroví …
Mezi finančními institucemi byla v březnu nejaktivnější HVB Bank
Společnost iAudit International rovněž zveřejnila výsledky oborové kategorie Finance za měsíc březen. V tomto měsíci se v této kategorii objevilo celkem 73 kampaní od 34 zadavatelů. Nejaktivnějším inzerentem mezi finančními institucemi byla HVB Bank.
Pořadí finančních institucí v březnu
|
Zdroj: iAudit ADVERT
Autor: David Kozák
Datum: 14. dubna 2005
David Kozák
Redaktor serveru e-komerce.cz
Novinář a publicista.
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006